HealthComm Forum Manifest: Vrijeme je za bolja rješenja

Autor: mediaval
event 06.06.2023.

Tehnologija nam je omogućila rješenja kakva prije samo pet godina nismo mogli ni zamisliti. Znanost nam je pomogla shvatiti probleme s kojima se suočavamo na makro i na nano razinama.

Znanost i tehnologija zajednički imaju snagu preobraziti izazove ljudskog života i postojanja u stvari koje smo poznavali samo u bajkama. Trenutačno smo doslovno na korak života s mnogo manje patnje, a mnogo više sigurnosti i zaštićenosti, s personaliziranim pristupima iskrojenim prema osobnim potrebama. Sada živimo budućnost koju su hrabri pioniri znanosti i tehnologije zamišljali, a to je budućnost u kojoj je fokus primarno na prevenciji, a onda i na boljim, pametnijim načinima liječenja.

U isto vrijeme pandemijski su izazovi u kombinaciji s napretkom u načinima komunikacije izazvali nepovjerenje i oprez kod dijela javnosti. Dio je ljudi izgubio vjeru u znanost, ali možda i važnije od toga – izgubljeno je povjerenje u sustav. Naša je industrija pod neprekidnim napadom: naši se postupci propitkuju više od bilo koje druge industrije – iako smo pod većim regulacijama i nadzorom od bilo koje druge industrije.

Trenutak je za drugačije odluke. Sada je vrijeme da jasno kažemo za što se zalažemo, i da promijenimo neke od taktika.

Mi se zalažemo za humanost. To znači da ćemo nastaviti raditi na rješenjima i pristupima koji pomažu ljudima, gdje god se nalazili. To također znači da ljude stavljamo u fokus i kad je riječ o prevenciji i kada je riječ o liječenju. To znači i da moramo pronaći prave riječi koje će ljudima dati do znanja da smo, kao i uvijek, njihovi saveznici i suborci.

Mi se zalažemo za inovacije. To znači da ćemo i dalje koristiti najnoviju znanost i tehnologiju da bismo pronašli najnovije pristupe i rješenja za sve probleme, ma kako nerješivo oni djelovali. Sada na raspolaganju imamo nove alate i pristupe utemeljene na podacima i spremne za automatsko korištenje, i ti će nam alati pomoći da izmislimo nove pristupe zdravstvenoj skrbi koji će, po prvi puta u povijesti, biti usmjereni na prevenciju, s jasnim ciljem da prilazimo ljudima i uvažavamo mogućnosti kojima trenutačno u svojim životima raspolažu. To znači i da ćemo biti oprezni i odgovorni u svojim inovacijama pa usporavati napredak kada je to potrebno – i da ćemo pronaći prave kanale komunikacije s javnosti.

Mi se zalažemo za poniznost. Naš motiv rada u industriji zdravstvene skrbi oduvijek je bio pronalazak rješenja koja pomažu ljudima u svakom trenutku kada im je ta pomoć potrebna. Mi smo pomagači i saveznici, ali pomagati možemo samo ako s druge strane postoje povjerenje i otvorenost. Zato zajednički otvaramo kanale i puteve boljeg razumijevanja i sveobuhvatnijeg povjerenja.

Mi se zalažemo za znanje. Imamo povjerenja u svoju sposobnost korištenja postojećih spoznaja i znanstvenih postignuća, te u sustav provjera i kontrola koji nas ponekad usporava i koji nas tjera na neprekidno preispitivanje. Sada moramo preispitati svoj pristup komunikaciji i komunikacijskim rješenjima, u svjetlu tehnološkog napretka koji nam pomaže donijeti odluke utemeljene na dokazima i podacima. Podaci su se dokazali kao najkorisniji alat koji imamo za stvaranje novih pristupa, rješenja i alata koji nam pomažu izgraditi otporna rješenja zdravstvene skrbi usmjerena prema građanima.

Zalažemo se za suradnju i otvorenost. Većinu modernih izazova moguće je riješiti samo ako različiti dionici istog problema ujedine svoje različite perspektive. Obvezujemo se čuvati komunikaciju što otvorenijom. Otvorena komunikacija znači da će se pojaviti nove perspektive i da će rješenja do kojih dođemo biti sveobuhvatnija, uključivija i demokratičnija. Zalažemo se za inovativan pristup zdravstvenoj skrbi koji povezuje sve relevantno za ljudsko zdravlje, od tradicionalnih saveznika kao što su farmaceutska industrija i sustavi zdravstvene skrbi, do hrane i pića, veterinarske znanosti, javnih politika, alkohola, duhana i svega što u bilo kojem obliku utječe na ljudsko zdravlje.

Obvezujemo se činiti dobro. Obvezujemo se komunicirati bolje. Prvi korak u izgradnji odnosa koji se temelji na povjerenju uvijek je bolja komunikacija. A naša je misija pronaći nove, bolje načine komunikacije.

ORGANIZER
PARTNER COUNTRY
UNDER THE PATRONAGE OF
MEDIA PARTNER